.:كلبه اي براي نهضت آباد:.

Rohos.Disk.Encryption

Rohos Disk نرم افزار است که به شما اجازه ی ایجاد یک بخش مخفی و محافظت شده با امنیت بالا و همچنین ظرفیت زیاد (AES -256 bit) روی کامپیوترتان و همچنین روی USB با قابلیت پنهان کردن اطلاعات را میدهد. در این صورت مجموعه ی داده ها تنها از طریق اکانت شما در دسترس خواهد بود. همچنین سایز دیسک بدون محدودیت میباشد. Rohos Disk به راحتی به وسیله ی MS Office و همچنین دیگر برنامه ها تکمیل میشود. پسوردی را که برای وصول سیستم محافظت شده و امن نیاز است به راحتی میتوان در شکل های مختلف و دلخواهی از (USB flash drive, eToken, ruToken, uaToken …) ذخیره کنید.

 

ویژگی های مهم نرم افزار Rohos Disk Encryption v 1.8 :

- مخفی شدن خودکار در algorithm AES

- ظرفیت دیسک بی نهایت

- قابل تنظیم بودن ابعاد دیسک

- اتصال پیدا کردن با مجموعه اطلاعات های مختلف با ظرفیت های مختلف

- و ….

 

به ادامه ي مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

 USB Secure

این روز ها کمتر کسی را می توان یافت که حداقل یک حافه قابل حمل یا همان فلش مموری در اختیار نداشته باشد . دلیل رسیدن مموری های کم جثه به چنین اقبالی و مورد توجه قرار گرفتن توسط همگان قابلیت ذخیره سازی حجم نسبتا بالایی از اطلاعات و امکان دسترسی سریع به آنها در کامپیوترها می باشد . از این رو ممکن است افراد زیادی اطلاعات مهم خود را برای دسترسی همیشگی به آنها بر روی حافظه ی پرتابل خود کپی کرده و همراه داشته باشند . تا اینجای کار همه چیز عادی و خوب به نظر می رسد اما با علم به اینکه همیشه افرادی سودجو در انتظار به سرقت بردن اطلاعات شخصی و محرمانه ی افراد نشسته اند این هشدا را به ما می دهد که از میان استفاده نکردن از چنین تکنولوژی مهمی و یا ایمن ساختن آن یکی را انتخاب کنیم که صد البته حل مسئله بهتر از پاک کردن صورت مسئله می باشد .

USB Secure نام نرم افزاری است بسیار کاربردی و کم حجم که می تواند امنیتی کامل را برای انواع مختلف حافظه های قابل حمل به ارمغان آورد . نحوه کار برنامه بدین صورت است که با نمایش لیست حافظه های قبل حمل اتصال یافته از طریق درگاه USB به کامپیوتر از شما می خواهد تا آنهایی را که قصد ایمن سازی دارید انتخاب کرده و سپس با کپی کردن یک فایل اجرایی بر روی آنها ، این امکان را به شما می دهد تا یک درایو مجازی را بر روی فلش مموری یا سایر حافظه های پرتابل خود شبیه سازی کنید تا با کپی کردن فایلها و اطلاعات درون آن و محافظتش به وسیله ی پسورد ، دسترسی افراد غیر را قطع نمایید .

USB Secure با بهره گیری از یک تکنولوژی پیشرفته هیچ گاه شما را ار تامین امنیتی که قولش را را داده است نا امید نخواهد ساخت و این امکان را برای حافظه هایی نظیر هارد های اکسترنال ، مموری کارت ها ، فلش مموری ها و … فراهم خواهد ساخت . لازم به ذکر است که طراحان این نرم افزار با علم بر اینکه افراد مختلف از نسخه های مختلف سیستم عامل ویندوز استفاده می کنند برای پوشش دادن تمامی نیاز ها امکان استفاده از این برنامه را در ویندوز های ۲۰۰۰ ، اکس پی ، ویستا و سون فراهم نموده اند .

 

به ادامه ي مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 18 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

 Real Hide IP

آی پی شناسه ای است که هر کاربری هنگام اتصال به اینترنت آن را از شرکت خدمات اینترنتی خود دریافت کرده و شروع به وبگردی می کند . IP ها در دو نوع استاتیک و دینامیک هستند که اولی ثابت و دومی متغیر می باشد . بیشتر هکر ها با در اختیار گرفتن این شناسه راه را برای نفوذ به قربانی های خود مورد استفاده قرار می دهند از این رو یافتن راهی برای جلوگیری از انجام چنین کاری ، امری است ضروری برای آنانکه به امنیت خود می اندیشند . Real Hide IP نام یک نرم افزار بسیار کاربردی که است که به شما کمک می کند تا تنها با یک کلیک ، آی خود را به یکی از کشورهایی که در لیست موجود است تغییر داده و به عنوانکاربری که در آن کشور به اینترنت متصل شده است وبگردی نمایید . این کار علاوه بر این که شما را تا درصد بالایی از حملات هکر ها ایمن می دارد امکان بزرگ دیگری را نیز در اختیارتان قرار می دهد . تحریم کلمه ای است که این روز ها زیاد آن را می شنویم و البته در اینترنت به طور مستقیم با آن رو به رو می شویم . حتما شما نیز تا به حال با سایت های زیادی نظیر گوگل مواجه شده اید که هنگامی که قصد استفاده از سرویس های آنها را دارید از شما به خاطر علاقه تان تشکر کرده اما این را به یادتان می آورند که از کشوری به اینترنت وصل شده اید که تحت تحریم است . در اینجاست که Real Hide IP به کمک شما خواهد آمد و از شر این مشکل خلاصتان خواهد کرد.

 

به ادامه ي مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 18 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

 WinMend System Doctor

نمایش خطاهای مختلف ، افت سرعت و کاهش کارایی سیستم همه و همه از شایع ترین مشکلات هر کاربری می باشد . دلیل آنهم بسیار واضح است چرا که بیشتر افراد با عملکرد سیستم عامل به طور کامل آشنایی نداشته آنگونه که می بایست از ان استفاده نمی کنند . علاوه بر این بر حس ماجراجویانه خود مبنی بر تجربه هر برنامه یا نرم افزار ناشناخته ای نیز غلبه نکرده و نتیجه ی آن می شوهد همان مشکلاتی که در ابتدا به آنها اشاره شد .

خوشبختانه دنیای کامپیوتر راه های زیادی را برای بازگشت کاربران خطا کار به سوی پاکی پیاده سازی نموده است . WinMend System Doctor نام یکی از نرم افزارها و به بیان بهتر همان راه هایی است که شما را به پاکی ویندوزی که در روز اول نصب کرده اید باز می گرداند . این نرم افزار بسیار حرفه ای بر خلاف حجم نسبتا اندک خود ، کارایی زیادی را از خود به نمایش گذاشته است و می تواند گزینه ای مورد اطمینان برای هر کاربر باشد . 
این برنامه به شما در تعمیر خطاهای امنیتی که در کمین تان نشسته اند کمک خواهد نمود و با توجه به موتور اسکن قدرتمندی که از آن بهره می برد در صورتی که روزانه تنها یک بار استفاده نمایید ، قطعا امنیت کامل را برای خود تضمین نموده اید . یکی از ویژگی های قابل توجه موجود در این نرم افزار ، امکان دانلودکردن آپدیت های ویندوز های مایکروسافت به صورت غیر مستقیم از وب سایت این کمپانی می باشد . این قابلیت برای افرادی که از کپی های غیرمجاز سیستم عامل های ویندوز استفاده می کنند و توانایی استفاده از آ‍پدیت ها را ندارند همانند معجزه خواهد بود .

اگر از ابزارهای تبلیغاتی که به طور خودکار بر روی سیستم شما بارگذاری شده اند و کلافه تان کرده اند ، خسته شده اید و یا می ترسید که تروجان ها ، ابزارهای جاسوسی و یا ویروس ها ،‌ امنیت شما را زیر سوال ببرند و یا نگران حمله ی هکر ها به کامپیوتر خود هستید ، WinMend System Doctor یکی از بهترین گزینه هایی است که می توانید با خیال آسوده به آن اطمینان کنید .

 

به ادامه ي مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 18 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

  Hide My Windows

آیا تا به حال برایتان پیش آمده است که هنگام کار با کامپیوتر فرد یا افرادی قصد جاسوسی کردن بین فعالیت های رایانه ای شما را داشته باشند ؟ اگر اینچنین بوده باشد قطعا تنها راهی که به ذهنتان می رسیده است خارج شدن از برنامه ی در حال اجرا و یا فایلها و فولدر های باز شده بوده است . اما ما امروز با معرفی یک نرم افزار جدید ولی حرفه ای قصد را تا راهی بهتر را به شما نشان دهیم که دیگر نیازی به بستن برنامه های دلخواه خود را نداشته باشید . این نرم افزار که Hide My Windows نام دارد یک ابزار کوچک است که به شما کمک می کند تا اسناد ، بازی ها و یا برنامه هایی را که می خواهید به سادگی مخفی نمایید تا از چشم افراد غیر پنهان بماند . آیا می خواهید در اداره ای که در آن کار می کنید بازی های دلخواهتان را انجام داده بی آنکه مدام از ترس ورود مدیر یا دیگران دلهره ای داشته باشید ؟ تنها کافیست تا پس از نصب این برنامه دکمه های داغی را که در آن تعریف شده است با یکدیگر بفشارید . آنگاه به این جمله که همیشه راه بهتری نیز وجود دارد ، ایمان خواهید آورد . پس از دور شدن خطرها و مناسب گشتتن فضا برای باز نمودن پنجره ها می توانید به سادگی آنهایی را که می خواهید انتخاب کرده تا دوباره آشکار شده و بتوانید استفاده نمایید . توجه داشته باشید که کار این برنامه با گزینه ی Minimize که به صورت پیش فرض در ویندوز وجود داشته متفاوت است و بر خلاف آن ، هیچ گونه اثری را در نوار وظیفه به جای نمی گذارد . پیشنهاد می کنیم برای یک بار هم که شده Hide My Windows را تجربه نموده تا به قدرت آن پی ببرید .

 

به ادامه ي مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 18 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

 Folder Encryption Fairy

همه ی ما اطلاعاتی را در حافظه های کامپیوتری خود نظر هارددیسک ، فلش مموری و … ذخیره می کنیم که دلیل انجام این کار حاکی از اهمیت آنها برای ماست . گاه برخی از این دادها به دلیل محتوای خود برای ما ارزش بیشتری پیدا می کنند تا جایی که فقط دسترسی خود را به آنها می طلبیم و به دلیل وجود حساسیت بالا ، می خواهیم تا با استفاده از روش های مختلف آنها را از دسترس افراد غیر دور نگاه داریم . سیستم عامل ویندوز به طور پیش فرض یک راه را برای ما قرار داده است که آن نیز مخفی کردن فایلها و پوشه ها به صورت معمولی می باشد حال آنکه با توجه به آشنا بودن بیشتر کاربران از این قابلیت ، دیگر نمی توان همانند گذشته با اطمینان خاطر از آن استفاده نمود . از این رو می بایست به دنبال گزینه ای مطمئن و جایگزین گشت . اگر در این زمینه می خواهید وسواس زیادی به خرج دهید پیشنهاد می کنیم تا برنامه ی قدرتمندFolder Encryption Fairy را امتحان کرده و در صورت تمایل آن را برگزینید چرا که این نرم افزار با داشتن حجمی بسیار پایین ، تمامی امکاناتی را که گونه های مشابه آن در اختیارتان قرار می دهند ، در کنار یکدیگر گرد آورده و با محیط کاربری بسیار ساده ی خود ابزار های مختلف را به سادگی در دسترس کاربر قرار می دهد . این نرم افزار برای حفظ امنیت اطلاعات شما ، چندین روش مختلف را آماده کرده است که می توانید بنا به نیاز و خواسته ی خود از آنها استفاده نمایید . محافظت به وسیله ی پسورد ، مخفی سازی و رمزگذاری کردن فولدر ها همان کارهایی است که برای محافظت از اطلاعات به آنها نیاز خواهید داشت و خوشبختانه همگی در این برنامه جمع گشته اند . کافیست تا پوشه ی دلخواه را انتخاب کرده و بر روی روش مورد نظر کلیک کنید ؛ به همین سادگی پروسه تامین امنیت به پایان رسیده و می توانید با خیال راحت هرچه را که می خواهید انباشت کنید . پشتیبانی Folder Encryption Fairy از تمامی ویندوز های Win98/me 2000/XP/2003/Win Vista/Win 7 جای هیچگونه بهانه گیری را برای منتقدان خود باقی نگذاشته است و می توانید با هر ویندوزی که دارید ، نهایت استفاده را از آن ببرید .

 

به ادامه ي مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 18 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

 Process Hacker

 

اکثر کاربران با بخش Task Manager ویندوز که با استفاده از کلید های ترکیبی Alt+Ctrl+Del نمایان می شود آشنایی داشته و می دانند که این بخش توانایی کنترل کامل تمامی برنامه های در حال اجرا ، چه آنهایی که به صورت پنجره باز هستند و چه آنهایی که به صورت نهان در حال پردازش و فعالیت هستند را در اختیار کاربر قرار می دهد . علاوه بر این قابلیت های دیگری نیز وجود دارد که می توان به میزان CPU مصرفی و حافظه ی Ram اشغال شده اشراف پیدا نمود . با این وجود ، اتاق فرمان ویندوز گهگاهی در مقابل برخی از برنامه به خصوص ویروس ها نا توان بوده و تقریبا هیچ کاری به وسیله ی آن نمی توان انجام داد . از این رو برای اینکه کنترل را بدست بگیرید می بایست برنامه ای قدرتمند را جایگزین این بخش از ویندوز نمایید .

 

Process Hacker نام نرم افزاری است که امروز قصد پرداختن به قابلیت های آن را داشته و پیشنهاد می کنیم که اگر به کنترل کامل کامپیوتر خود و حفظ امنیت آن اهمیت می دهید ، از استفاده این برنامه غافل نشوید . از ویژگی های کلیدی این نرم افزار می توان به در اختیار داشتن ویرایشگرهای  حرفه ای مموری با جستجو گر ریجکس اشاره نمود . یکی دیگر از نکات قابل توجه ، نمای ساده ی برنامه های در حال اجرا در کامپیوتر شما با استفاده از قالب درختی ، کار را برای استفاده شما آسان تر خواهد نمود . نمایش توضیحات به صورت گراف ، دارا بودن یک لیست کامل از دکمه های کنترل نظیر شروع ، توقف ، وقفه ، ادامه و حذف برنامه ها ، نمایش تاریخچه ی استفاده از هر برنامه و دادن مجوز فعالیت به برنامه برای آغاز یا ادامه به انجام کار از دیگر قابلیت های Process Hacker می باشند . از آنجایی که هر نرم افزار ، چه برنامه هایی که شما اجرا می کنید و چه بد افزارهایی که خود اجرا شده و قصد تخریب اطلاعات شما را دارند تنها با استفاده از پردازشگر توانایی انجام فعالیت های خود را دارند با مونیتور کردن CPU خود می توانید بر تمامی آنها کنترلی کامل داشته و به حفظ امنیت خود و رایانه تان کمک کنید .

 

به ادامه ي مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 18 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

 Password Memory

 

کاربرانی که از اینترنت استفاده می کنند ، حتما در سایت های زیادی عضو شده و با استفاده از آنها کارهای مورد نظر خود را انجام می دهند . گاهی ممکن است که برای تهیه نام کاربری در یک سایت و عضویت در آن مبالغی را بپردازید و یا اینکه با عضویت در وبگاهی فعالیت زیادی داشته و طرفداران زیادی را به خود جلب کنید . اگر شما نیز جزء این دسته می باشد حتما مورد توجه هکرها و دزدهای اینترنتی قرار خواهید گرفت . هکر ها با استفاده از برنامه های خواص خود می توانند به سادگی به نام های کاربری و کلمه های عبور شما در که در سایت های مختلف از آنها استفاده می کنید ، دسترسی پیدا کرده و هزینه های وقتی و پولی که برای آنها متحمل شده اید را مورد تهدید قرار دهند .

 

هر چه قدر کلمه عبوری که شما مورد استفاده قرار می دهید ساده تر باشد ، راه را برای هکر ها هموار تر خواهید نمود و این اجازه را به آنها می دهید تا به سادگی به تمامی اطلاعات شما دسترسی پیدا کنند . از این رو انتخاب کلمه های عبور را می بایست با جدیت بیشتری انجام داده تا از عواقب ناگوار آنها در امان باشید .

Password Memory 2010 نام نرم افزاری بسیار قدرتمند است که به وسیله ی آن می توانید پسورد های ایمن و کاملا مورد اطمینان بسازید . این برنامه با بهره گیری از ۳ رمزگذاری روتین ( ۲ رمزگذاری ۲۵۶ بیت و یک رمزگذاری ۱۲۸ بیت ) به شما کمک می کند تا از اطلاعات لاگین سایت های تان محافظت کنید . پسورد های ساخته شده از االگوریتم های متفاوتی استفاده می کنند تا نهایت امنیت تضمین شود . در مرحله ی نخست با ساخت یک بانک اطلاعاتی ، اطلاعات مختلف را درون آن جای خواهید داد که امکان مرتب سازی آنها بر اساس معیارهای گوناگون وجود خواهد داشت . در کنار این قابلیت و امکان جست و جو که در این نسخه افزوده شده است ، به سادگی می توانید به اطلاعات مربوط به هر سایت دسترسی پیدا کنید .

آیا قصد تهیه خروجی از تمامی پسورد های خود را دارید ؟ نگران نباشید چرا که Password Memory فکر آنجا را نیز کرده است و می تواند خروجی هایی در فرمت های XML ، HTML ، فایلهای تکست و اکسل بگیرد و آنها را در اختیار شما قرار دهد . استفاده از این روش به شما کمک می کند تا اگر کی لاگر ها در سیستم شما بارگذاری شده باشند ، بر اثر کپی و پیست کردن پسورد ها و تایپ نکردن مستقیم شان ، ناکام بمانند .

 

به ادامه ي مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 18 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

 WinGuard Pro

بیشتر افرادی که از یک کامپیوتر به صورت اشتراکی استفاده می کنند همیشه از این که اطلاعات شخصی خود در اختیار سایرین قرار بگرید دلهره داشته و به دنبال راهی برای تامین امنیت اطلاعات خود بوده اند .WinGuard Pro نام یک نرم افزار کوچک و کم حجم است که به وسیله آن می توانید با محافظت از قسمت های مختلف ویندوز ، امنیت خود را در فضای آن تامین نمایید . این برنامه با استفاده از لایه قفل سه گانه ( TLL ) ، این امکان را در اختیارتان قرار می دهد تا از برنامه های ویندوزتان محافظت کرده و با رمزگذاری کردن فایلها و پوشه های خود ، از دسترسی افراد غیر به اطلاعات شخصی و مهم خود جلوگیری به عمل آورید . قفل کردن رجیستری ، Task Manager و درگاه اینترنت از دیگر کارهایی است که با استفاده از WinGuard Pro می توان انجام داد .

ویژگی های کلیدی WinGuard Pro 2010 v7.1.4 :
- قفل کردن تمامی برنامه به وسیله پسورد
- غیرفعال کردن نصب نرم افزار بر روی ویندوز
- محافظت از ویندوز اکسپلورر با کلمه عبور
- پسورد گذاشتن بر روی مرورگر های اینترنت اکسپلورر و فایرفاکس
- قفل کردن رجیستری و مدیریت وظایف
- سازگاری کامل با تمامی آنتی ویروس ها
- حجم بسیار پایین ( کم تر از یک مگابایت )

 

به ادامه ي مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 18 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

 Wondershare Time Freeze

Wondershare Time Freeze نام یک نرم افزار کم حجم اما حرفه ای است که به منظور ایمن نگاه داشتن کامپیوتر ها از شر بد افزاهایی نظیر ویروس ها ، ابزارهای جاسوسی ، تروجان و … طراحی گردیده است . نحوه کار  نرم افزار این گونه است که با ساخت یک نسخه مجازی از سیستم شما ،‌ تمامی فعالیت هایتان را بر روی آن انتقال می دهد . بدین ترتیب اگر هر مشکلی برای ویندوز شما به وجود آید و یا از سویهکر ها و بدافزارها مورد حمله قرار گیرید ، تمامی تاثیرات متوجه نسخه مجازی خواهد گشت . با این کارامنیت شما برای گردش در اینترنت و اجرای نرم افزار های مختلف تامین خواهد شد و بی هیچ محدودیتی ، هر کاری که خواستید می توانید با کامپیوترتان انجام دهید !

 

قابلیت های کلیدی Wondershare Time Freeze 2.0.0 :
- داشتن حجم بسیار پایین نسبت به گونه های مشابه
- برای رفتن به سیستم اصلی نیازی به راه اندازی مجدد نخواهد بود و تنها با خروج از نرم افزار این امر میسر خواهد گشت .
- امکان انتقال تنظیمات ذخیره شده در نسخه مجازی به نسخه حقیقی
- راهکاری ایمن برای مقابله با حملات اینترنتی و ویروس ها
- قابلیت محدود کردن دسترسی به فایلها و فولدرهای مورد نظر شما
- محافظت کامل از فایلها و پوشه های شما در محیطی ایمن
- استفاده کاربری آسان

 

به ادامه ي مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 18 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

 Secure Disc Creator

حفاظت از اطلاعات در برخی موارد امری بسیار حیاتی تلقی می شود چرا که با دسترسی فرد یا افرادی به داده های شما می تواند باعث به وجود آمدن مشکلات فراوانی گردد . با استفاده از نرم افزار GiliSoft Secure Disc Creator می توان دیسک های رمزگذاری شده و یا محافظت شده به وسیله پسورد ساخت و دسترسی به اطلاعات را به صورت کاملا خصوصی در آورد . این برنامه با پشتیبانی از اکثر نرم افزارهای رایت به شما کمک می کند تا دیسک های پرتابل رمزگذاری شده بسازید و طعم واقعی امنیت را بچشید ! در ادامه به برخی از از ویژگی های کلیدی GiliSoft Secure Disc Creator می پردازیم .

محافظت به وسیله پسورد :
Secure Disc Creator با در اختیار داشتن ابزار های قدرتمند منحصر به فردش این توانایی را به شما می دهد تا دیسک های CD و DVD خود را به صورت کاملا محافظت شده به وسیله پسورد رایت کنید .

امنیت کامل در حفظ اطلاعات شما :
تنها کافیست تا فایلها ، پوشه ها و یا اسناد مورد نظرتان را درون درایو CD و DVD قرار دهید ، آنگاه می بینید که GiliSoft Secure Disc Creator چگونه از آنها به طور کامل و در محیطی ایمن محافظت می کند .

آرامش خاطر :
آیا همیشه نگران این بوده اید که اطلاعات شخصی و یا محرمانه ی تان در اختیار افراد غیر قرار گیرد و هیچ راهی برای مقابله با آن پیدا نکرده اید ؟ استفاده از این نرم افزار به شما کمک می کند تا به سادگی آرامش خاطر را دوباره لمس کنید !

قابل حمل :
یکی از ویژگی های کلیدی برنامه ی پیش رو ، قابل حمل بودن آن می باشد و بدین معنی است که هر گاه نیاز باشد تا اطلاعات رمزگذاری شده را باز کنید ، نیازی به نصب دوباره نرم افزار Secure Disc Creator نخواهید داشت و به سادگی دسترسی به آنها برایتان فراهم خواهد گردید .

ساخت ایمیج ISO
GiliSoft Secure Disc Creator قادر است تا از دیسک های CD و DVD ایمیج های استاندارد با فرمت ISO تهیه کند .

درایو مجازی :
این نرم افزار می تواند با ساخت یک درایو مجازی ، ایمیج های مختلف تهیه شده از دیسکها از جمله ISO را بدون نیاز به رایت کردن ، برای شما باز کند .

محبط کاربر پسند :
یکی دیگر از ویژگی های اساسی این برنامه محیط کاربر پسند آن می باشد . برای استفاده تنها کارهای مورد نیاز برای انجام ، نصب و اجرای نرم افزار می باشد . با وجود در اختیار داشتن ابزارهای قدرتمند برای رمزگذاری ، هیچ گونه اطلاعات اضافی از کاربر برای انجام پروسه درخواست نخواهد شد .

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 18 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

 

در سالهای اخیر استفاده از شبکه رشد چشمگیری داشته و هر روز بر تعداد کاربرانی که از این قابلیت استفاده می کنند بیشتر می شود . این سیستم به دلیل ماهیت خود می تواند دهها و یا صدها کامپیوتر را به یکدیگر وصل کرده تا بتوان اعمال مورد نظر در آنها انجام داد . کافی نت ها ، گیم نت ها ، مدارس ، دانشگاه ها از جمله مکان هایی هستند که از بیشترین استفاده را از شبکه دارند . همیشه یکی از دغدغه های مدیران یا به اصطلاح Administrator ها ، تامین امنیت در شبکه ها بوده است ؛ چرا که با زیاد بودن کامپیوتر های تحت شبکه امکان کنترل کامل آنها به صورت معمولی ، کاری انجام ناپذیر می باشد از این رو تنها راه باقی مانده استفاده از یک نرم افزار حرفه ای برای انجام این کار می باشد .

Network Security Protector نام یک نرم افزار کم حجم اما قدرتمند می باشد که با نصب بر روی سیستم های موجود در شبکه های تحت ویندوز ، قابلیت کنترل کامل و تامین امنیت را در اختیار مدیران قرار می دهد . این برنامه با پشتیبانی بیش از ۶۰۰ گونه مختلف برای ایجاد محدودیت ، به شما این امکان را می دهد تا در هر قسمتی که می خواهید از دسترسی یوزر ها جلوگیری به عمل آورده و از انجام کارهای خرابکارانه ای که به صورت سهوی و یا عمدی صورت می گیرد ، بازداری نمایید . انجام کارهای دیگری نظیر ریبوت و شات دان خودکار کامپیوتر قدرت شما را در کنترل هر چه بیشتر و بهتر کاربران ، افزایش می دهد . تنها کاری که برای استفاده از این نرم افزار می بایست انجام داد ، نصب و تنظیم کلاینت بر روی سیستم یوزر ها و پس از آن بر روی سرور ادمین می باشد .
Network Security Protector بر روی تمامی سیستم عامل های ویندوز از قبیل XP ، ویستا و سون قابل نصب و اجرا می باشد .

 

به ادامه ي مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 18 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

 Hard Drive Eraser

چند سالی است که با انتشار نرم افزار های ریکاوری اطلاعات ، کاربران به این باور رسیده اند که با حذف معمولی فایلها ، تنها می توانند آنها را از نمایش همگانی محو کنند چرا که می توان با استفاده از یک برنامه کوچک ، تمامی اطلاعات حذف شده را بازگردانی کرد . از این رو همیشه یکی ازدغدغه های تمامی کاربران قابل بازگردانی بودن فایلهایی است که حذف کرده اند . با وجود اینکه برای بسیاری ریکاوری کردن اطلاعاتی که از بین رفته اند ممکن است دارای اهمیت بسیاری باشد اما برای برخی دیگر به همان اندازه مهم است که فایلهای مورد نظرشان هیچ گاه باز نگردند چرا که هم می تواند باعث خدشه دار شدن حریم خصوصی شان گردد و هم اینکه اطلاعات محرمانه در دست افراد غیر قرار گیرد .

Hard Drive Eraser Pro نام یک نرم افزار کاربردی قدرتمند می باشد که با استفاده  از آن می توانید فایلهای خود را به صورت کامل حذف نمایید و از این بابت که هیچ گاه اطلاعات حذف شده در دست فرد دیگری قرار نمی گیرد ، خیالتان آسوده باشد .از این پس دیگر فایلهایتان را با استفاده از دستوراتی نظیر DELETE موجود در سیستم عامل و یا ابزارهای کاربردی FDISK و FORMAT پاک نکنید ! چرا که اینها روشی مطمئن نمی باشند و می توان با برنامه های ریکاوری ، آن ها را به سادگی آب خوردن به محیط قبلی شان باز گرداند . Hard Drive Eraser Pro با استفاده از متد های خاص خود می تواند پروسه حذف اطلاعات را به صورت کامل و آنگونه که با استفاده از هیچ روشی قابل بازگردانی نباشد ، برای شما حذف کند .

 

به ادامه ي مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 18 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

 

امروزه بسیاری از کار ها اینترنتی شده اند و انجام هر عملیاتی در آن ، با استفاده از اطلاعاتی خاص و محرمانه امکان پذیر خواهد بود . به طور مثال برای دسترسی به حساب های بانکی تان می بایست شماره حساب و رمز عبور آن را وارد کرده تا بتوانید به پنل خود اجازه ورود پیدا کنید . اقسام دیگری از اطلاعات نیز وجود دارند که هر یک به اندازه ی خود می بایست محرمانه باقی بمانند  که کلمه عبور ایمیل ها و متون تایپ شده در چت روم ها  از این قبیل می باشند . از این رو افراد خرابکار و دزد های اینترنتی ، با ساخت بد افزارهایی با نام لاگر ، سعی در به سرقت بردن اطلاعاتی اینچنینی دارند تا بتوانند با استفاده از آنها ، هم پول شما را از آن خود نمایند و هم اینکه به حریم خصوصی تان تجاوز کنند . از آنجایی که استفاده نکردن از این سرویس ها ممکن است برای برخی سخت و حتی غیر ممکن باشد تنها راه باقی مانده ، مقابله می باشد .
Zemana AntiLogger یکی از نرم افزار های قدرتمنی است که با استفاده از آن می توانید امنیت خود را در استفاده از اینترنت و عملیات هایی که در آن انجام می دهید ، تضمین نمایید . این نرم افزار  با زیر نظر گرفتن تمامی برنامه ها ، اجازه فعالیت به بدافزار ها را نخواهد داد .
Zemana AntiLogger به عنوان اولین نرم افزار طراحی شده در دنیای کامپیوتر می باشد که فناوری هایی را برای مقابله با SSL Logger ، WebCam Logger و ClipBoard Logger ها عرضه می نماید که نشانگر اهمیت تامین امنیت کاربر در این نرم افزار می باشد . با به روز رسانی های انجام شده در این نسخه می توانید به جنگ لاگر هایی بروید که برای بسیاری از نرم افزار های مشابه هنوز ناشناخته مانده اند و از پیروزی خود در آن مطمئن باشد .

 

به ادامه ي مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 18 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

 

امروزه اهمیت استفاده از دستگاه های اتصال به USB و به خصوص حافظه های قابل حمل نظیر فلش مموری و هارددیسک های اکسترنال بر کسی پوشیده نیست و به جرات می توان گفت که هر کاربر کامپیوتر حد اقل از یکی از این نوع حافظه ها استفاده می کند . به دلیل قابل حمل بودن این دستگاه ها احتمال دسترسی غیر مجاز افرادی غیر از خودتان به اطلاعات ذخیره شده بیشتر می باشد . علاوه بر این کم شدن حجم فلش مموری ها و عرضه در اندازه هایی به بزرگی بند انگشت ، احتمال دیگری به نام گم کردن را نیز افزوده است . با این تفاسیر ، از طرفی نمی توان که استفاده از این تکنولوژی کاربردی را در نظر نگرفت و از طرف دیگر برای برخی کاربران ، دسترسی پیدا کردن افراد غیر به اطلاعاتشان ممکن است خیلی گران تمام شود . و اما راه چاره چیست ؟
Wondershare USB Drive Encryption نام یک نرم افزار فوق حرفه ای و کاربردی است که با استفاده از آن می توانید با خیال آسوده از حافظه های قابل حمل خود استفاده کنید . نحوه کار این نرم افزار کم حجم بدین گونه است که پس از نصب ، لیست حافظه های پرتابل متصل شده به کامپیوتر شما را به نمایش گذاشته و به شما این امکان را می دهد تا آنهایی را که می خواهید ، رمز گذاری کنید . پس از کلیک بر روی دکمه Install ، از شما یک نام کاربری و کلمه عبور خواسته می شود که می توانید به دلخواه آنها را انتخاب کنید . بعد از پایان پروسه فایلی با نام Secure Area.exe بر روی حافظه شما قرار داده می شود که با کلیک بر روی آن پس از وارد کردن یوزرنیم و پسورد ، یک درایو مجازی بر روی ویندوزتان افزوده می شود و در واقع فایلهایتان را می بایست بر روی این درایو – بعنی درایو مجازی قرار دهید . بدین ترتیب هرگاه کسی بخواهد از حافظه ی پرتابل شما استفاده کند تنها با یک فایل مواجه می شود که فقط با وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور می تواند به فایلهای موجود بر روی آن دسترسی پیدا کند .

Wondershare USB Drive Encryption با استفاده از استاندارد رمزگذاری قدرتمند ۲۵۶ بیتی AES ، امنیتی وصف ناپذیر را در اختیارتان قرار می دهد . بدین ترتیب هیچ گاه نگران این نخواهید بود که کسی غیر از خودتان به اطلاعات ذخیره شده بر روی حافظه USB دسترسی پیدا کند .
لازم به ذکر است که برای نصب اولیه قفل گذار روی حافظه USB اطلاعات شما کاملا پاک می شود پس قبل از انجام آن ، یک بک آپ از فایلهایتان بگیرید . این نرم افزار به طور کامل از ویندوز های ۲۰۰۰/۲۰۰۳/XP/Vista/7 به طور کامل پشتیبانی می کند و می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید .

 

به ادامه ي مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 18 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

 Spyware Cease

Spyware یا ابزارهای جاسوسی به برنامه های مخربی گفته می شود که بیشتر از طریق برخی سایت های اینترنتی در رایانه های بارگذاری می شوند و بنا به برنامه نویسی خود اقدام به سرقت بخشی از اطلاعات شما می کنند . انواع مختلفی از این بد افزار ها موجود است که پر استفاده ترین آنها کی لاگر ها ، ابزارهای تبلیغاتی ، کرم ها ، رباتها و دزد های اینترنتی می باشند . به طور مثال کار کی لاگر ها ذخیره حروف تایپ شده توسط شما و ارسال آن برای هکر می باشد که می تواند برای دسترسی به نام های کاربری و کلمه عبور سایت های مختلف واقعا خطرناک باشد . اما خوشبختانه شرکت های امنیتی نرم افزار های گوناگونی برای مقابله این نوع از بد افزارهای رایانه ای تهیه کرده اند که Spyware Cease یکی از قدرتمند ترین آنها می باشد . این نرم افزار می تواند با یک بار اسکن کردن کامپیوتر ، خیال شما را از بابت به سرقت نرفتن اطلاعات آسوده کند . با زیر نظر گرفتن لحظه ای اعمال کاربری ، هیچ گونه برنامه ی جاسوسی نیز در کامپیوترتان بارگذاری نخواهد شد . یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد این نرم افزار اسکن کردن آنلاین کامپیوتر شما می باشد . بدین ترتیب با اتصال Spyware Cease به بانک اطلاعاتی آنلاین خود ، شما را از آخرین بد افزارهای شناخته شده نیز در امان نگاه می دارد . از دیگر قابلیت های کلیدی این نرم افزار می توان به کنترل کامل بر برنامه های در حال اجرا ، مدیریت برنامه های آغازین ویندوز و در اختیار داشتن بخشی برای پاک کردن کامل فایلهایی که به طور معمولی حذف نمی شوند ، اشاره کرد .

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 18 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

 


NOD32

در دنیای مجازی اینترنت نیز همانند دنیای واقعی عده ای از دانش خود در راه هایی خارج از راه اصلی آن قدم بر می دارند . برخی با ساخت بد افزار ها قصد تخریب رایانه ها را دارند و برخی نیز می خواهند تا با سرقت اطلاعات به حساب های شخصی اینترنتی و یا دیگر اطلاعاتی که می توانند مورد استفاده قرار دهند ، دسترسی پیدا کنند . برای در امان بودن از شر دزدان و خرابکاران زیادی که در اینترنت وجود دارد نیاز به استفاده از یک برنامه قدرتمند برای مقابله و جلوگیری از اجرای طرح های مخرب احساس می شود . ESET NOD32 نام نرم افزاری است که بر اساس نظر سنجی ها و مطالعاتی که از سوی مجلات معتبر کامپیوتری انجام شده ، لقب بهترین آنتی ویروس را به خود اختصاص داده است . یکی از ویژگی های مهم این نرم افزار که باعث دست یافتن به این مهم گردیده است ، به روز رسانی های سریع آن می باشد . جالب است بدانید که تعداد بسته های به روز رسانی این نرم از عدد ۴۰۰۰ عبور کرده و به همین دلیل همیشه در مقابل جدید ترین ویروس های و سایر مخرب ها خود را ب عنوان برترین محافظ نشان داده است . سایت دانلود کده نیز با قرار دادن مداوم آپدیت ها به طور مداوم ( هفته ای ۲ بار ) به شما کمک خواهد کرد تا بدون پرداخت هزینه برای خرید نسخه اوریجینال ، بتوانید کامپیوتر خود را در دنیای خطرناک مجازی مصون بدارید . این نرم افزار همانند بسیاری از آنتی ویروس ها به صورت Real-Time عمل می کند بدین معنی که تمامی حرکات و فعالیت های شما به صورت لحظه ای مورد بررسی قرار می گیرد تا در صورت بارگذاری هرگونه بد افزاری نظیر ویروس ، کرم ، تروجان ، ابزار جاسوسی و تبلیغاتی چه از اینترنت و چه از سایر راه ها نظیر اتصال فلش مموری به رایانه ، از این عمل جلوگیری کند . با NOD32 در مقابل هکر ها و دزدی های اینترنتی ( phishing ) نیز در امان خواهید بود چرا که این نرم افزار راه های مقابل با تمامی آن ها را در اختیار خود دارد . دیگر ویژگی این برنامه این می باشد که با وجود کنترل لحظه ای ، کم ترین استفاده را از حافظه رایانه تان می کند . با این قابلیت دیگر نیاز نیست تا برای اجرای یک برنامه سنگین نظیر بازی های اینترنتی آنتی ویروس خود را غیر فعال کرده و از امنیت فاصله بگیرید . این آنتی ویروس قادر است تا در پلت فرم های مختلف نظیر ویندوز مایکروسافت ، یونیکس و لینوکس ، ناول ، سیستم عامل داس ، اکسچنج سرور  ، لوتوس دومینو و سایر سرورهای ایمیل وظیفه خود را به بهترین نوع ممکن انجام دهد .

تغییرات انجام گرفته در NOD32 Antivirus 4.2.35 :
- تعمیر مشکل پشتیبانی نکردن از آدرس دامنه های دارای بیش از ۲۵۶ کاراکتر
- تعمیر مشکل طولانی بودن نام که باعث ایجاد اشکال در بخش “document protection enabled” می شد .
-تعمیر اسکن کردن تنظیمات پروفایل که بعد از نصب مجدد اندوخته نمی شد .
- تعمیر مشکل باز نشدن لاگ ها در ویندوز NT4.0

- مشکل ذخیره نکردن لاگ ها و همچنین تهیه خروجی در سروس اسکریت درون ویندوز NT4.0
- تعمیر مشکلات کوچو موجود در نرم افزار های Thunderbird و Outlook
- تعمیر مشکل سازگاری Log ها در نسخه های ۶۴ بیتی ویندوز های ویستا و سون
 
به ادامه ي مطلب مراجعه كنيد...
A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 18 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

 Protector Plus 2010

امروزه در دنیای کامپیوتر هم بازار ویروس ها و هم آنتی ویروس ها بسیار پر رونق است و انتخاب یک گزینه خوب برای از بین بردن خرابکار های رایانه ای ، امری حیاتی است چرا که حتی بد ترین  Anti Virus ها نیز می توانند در برابر بسیاری از بد افزار ها نظیر کرم ها ، تروجان ها ، ابزارهای جاسوسی و دیگر انواع آنها مقاومت نمایند . پس اگر تا به امروز یک نرم افزار قدرتمند را برای مبارزه ای سر سخت با ابزارهای مخرب انتخاب نکرده اید و یا اینکه از نرم افزار فعلی خود راضی نیستید ، قطعا Protector Plus 2010 می تواند یکی از بهترین انتخاب های شما باشد . این برنامه که برای استفاده در ویندوز های NT/2000/XP طراحی شده است ، به صورت لحظه ای و real-time عملکرد سیستم شما را زیر نظر خواهد گرفت و با هرگونه حرکت و برنامه مشکوک به طور جدی برخورد خواهد کرد . این برنامه با دارا بودن ویژگی هایی نظیر اسکن کردن ایمیل ها ، مموری ، آرشیو های فشرده و بسیاری دیگر در مقابل حجم کمی که دارد و همچنین کم ترین استفاده از مموری در هنگام اجرا برای پایین نیامدن سرعت در بخش های دیگر  ، خود را نسبت به گونه های مشابه متمایز ساخته است . با کنترل لحظه ای ایمیل ها ، در صورت ورود هر گونه ایمیلی به اینباکس ، قبل از بارگذاری در رایانه شما تمامی ضمیمه های همراه آنها به طور کامل بازرسی شده و این اطمینان خاطر را به شما می دهند که به خیال آسوده تمامی فایلهای ارسال شده به ایمیلتان را دانلود کنید . این نرم افزار نیز همانند سایر آنتی ویروس های قدرتمند و پر طرفدار از آپدیت سریع هفتگی برخوردار است که می تواند رایان شما را در مقابل ویروس ها به روز نگاه دارد .

 

به ادامه ي مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 18 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

 1st Security Center Pro

۱st Security Center یک نرم افزار قدرتمند امنیتی است که به شما این امکان را می دهد تا دسترسی به بخش های مختلف ویندوزتان را محدود نمایید . این برنامه با کاربری بسیار آسان خود کامپیوتر شما را سفارشی می سازد و با جلوگیری از ورود کاربران غیر مجاز به بخش هایی که شما تعیین نموده اید ، از حریم خصوصی شما دفاع می کند . از جمله بخش هایی که می توانید دسترسی به آنها را در کنترل خود بگیرید می توان به کنترل پنل که در برگیرنده نمایشگر ، شبکه ، پسورد ها ، پرینتر و سیستم می باشد اشاره کرد . شما همچنین می توانید برنامه های DOS ، کلید های بوت ، ویرایشگر رجیستری و استفاده از شبکه را غیر فعال کنید .
از دیگر امکانات ۱st Security Center توانایی مخفی کردن آیکون های دسکتاپ ، درایو ها ، آیتم های موجود در منوی استارت و بخش های مختلف نوار وظیفه می باشد که با این قابلیت می توانید اطمینان داشته باشید که هیچ شخصی نمی تواند به نرم افزار ها و یا بخش های مختلفی که شما در نظر دارید دسترسی پیدا کند . از نکات جالب توجه این قابلیت ، امکان ساخت لیست مخصوص می باشد . کاربرد لیست مخصوص این است که با تعریف کاربر های مختلف برای استفاده از کامپیوتر ، هر یوزر تنها به برنامه هایی که شما تعیین کرده اید می تواند دسترسی داشته باشد . به طور مثال اگر قصد ساختن یک یوزر برای کودک خود دارید می توانید مشخص کنید که تنها بازی های کامپیوتری برای او اجرا شود و حق باز کردن بخش های دیگر را نداشته باشد . دیگر امکان ۱st Security Center قابلیت زمانبندی کردن استفاده از کامپیوتر می باشد . با استفاده از این ویژگی می توان محدودیت های زمانی را برای هر کابر تعیین کرد . از این طریق می توانید حتی زمانی که خودتان حضور ندارید بر مدت استفاده از کامپیوتر مدیریت نمایید . این نرم افزار با حجم نسبتا کم خود از بخش های زیادی برخوردار است که قطعا می تواند برای کسانی که قصد ایجاد محدودیت بر روی رایانه شخصی و یا حتی عمومی را دارند ٰ مفید واقع شود .

 

به ادامه ي مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 18 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

 Anti Trojan Elite نرم افزاری کامل و حرفه ای برای از بین بردن بد افزار ها از روی هارددیسک و فلش مموری می باشد . این نرم افزار برای یافتن و پاک کردن بد افزارهایی نظیر تروجان ، کی لاگر و ابزارهای جاسوسی طراحی شده است و می تواند تمامی آنها را از کامپیوتر شما حذف کند . این نرم افزار همچنین مانند یک فایل فایروال عمل کرده و با مونیوتر کردن فایلها از ورود به کامپیوتر شما جلوگیری کرده ، آنها را حذف می نماید . یکی دیگر از ابزارهای امنیتی Anti Trojan Elite ، کنترل کننده شبکه می باشد که با استفاده از آن می توانید بر اعمال شبکه های TCP/IP نظارت داشته باشید . این نرم افزار با قابلیت شناسایی بیش از۳۵۰۰۰ تروجان ، کرم و کی لاگر ، یکی از قدرتمند ترین ها در نوع خود محسوب می شود . این برنامه با قابلیت آپدیت خودکار خود می تواند از جزییات آخرین بد افزارها آگاهی پیدا کرده و نسبت به حذف آنها اقدامات لازم را انجام دهد . Anti Trojan Elite دارای برخی ابزار مفید دیگر نیز می باشد که از کاربردهای آنها می توان به قطع اتصال های مشکوک TCP ، از بین بردن حرکات مشکوک حتی در حالت امن سیستم ، تعمیر کننده رجیستری و مونیتور کننده آن برای ایجاد تغییرات مهم .

Anti-Trojan Elite

دلایل انتخاب Anti-Trojan Elite v4.8.4 :
- حذف بد افزار ها در آن واحد و مونیتور کردن لحظه به لحظه آن
- تشخیص ابزارهای مخرب و حذف آنها
- پیدا کردن بد افزارهایی که فایل آنها به صورت EXE نبوده و فقط با دارا بودن چند فایل DLL در حال خرابکاری هستند .
- پشتیبانی از اسکن هارددیسک و فلش مموری
- پشتیبانی از فایلهای فشرده ZIP ، RAR و CAB
- قابلیت گرفتن بک آپ قبل از عملیات پاکسازی
- نظارت بر کانکشن های تحت شبکه tcp/udp
- به روز رسانی آنللاین
- مونیتور کردن رجیستری

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 18 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

 Spy Emergency

Spy Emergency یک نرم افزار حرفه ای است که می تواند به سرعت و به سادگی ابزارهای جاسوسی موجود در رایانه تان را از بین ببرد .
این نرم افزار قادر است تا از شما در مقابل ابزارهای جاسوسی و تبلیغاتی ، اسپم ها ، بد افزار ها ، کی لاگر ها ، ویروس ها ، تروجان ها ، کنترل کننده های از راه دور و دیگر گونه های مشابه محافظت به عمل آورد .
همانطور که می دانید یکی از ویژگی های برنامه های محافظت کننده کامپیوتر به روز رسانی سریع آنها می باشد و Spy Emergency با پشتیبانی از به روزرسانی آنلاین خود امنیتی کامل را برای شما به ارمغان خواهد آورد .

 

به ادامه ي مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 18 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

 Anfibia Deskman

امنیت ، همیشه یکی از مهم ترین نیازهای یک کاربر بوده و می باشد و نرم افزارهای زیادی در این زمینه طراحی شده اند . Deskman یکی از این دسته از نرم افزار ها می باشد که قصد معرفی آن را داریم .Deskman به شما اجازه می دهد تا از بخش ها مختلف کامپیوتر خود محافظت کرده و یا اینکه قفل بگذارید . هر دو گروه کاربران خانگی و مدیران ( administrators )‌ می توانند نیازهای خود را با استفاده از این برنامه تامین نمایند . تنها کافیست تا این نرم افزار کم حجم را بر روی ویندوز خود نصب کرده و محدودیت های مورد نظرتان را بر روی آن القا نمایید . در ادامه به معرفی برخی از ویژگی های مهم این نرم افزار می پردازیم :

محدود سازی استفاده از کامپیوتر
- محدود سازی استفاده از دسکتاپ
- تنظیم کردن و محدود سازی منوی آغازین ( Start )
- ایجاد محدودیت بر روی اینترنت اکسپلورر
- محدود سازی کنترل پنل
- محدود سازی نوار وظیفه
- محدود کردن ویندوز اکسپلورر

تنظیمات امنیتی پیشرفته
- غیرفعال کردن فلش مموری
- غیر فعال کردن Ctrl-Alt-Del
- غیر فعال سازی Alt-F4
- غیر فعال کردن تمامی دگمه های ویندوز
- غیر فعال کردن Task Manager
- غیر فعال کردن ماوس
- غیر فعال سازی کیبورد
- غیر فعال کردن برش ، کپی و بازنشانی

به کنترل گرفتن برنامه های در حال اجرا
- نمایش برنامه های در حال اجرا برای کسب اطمینان از استفاده نشدن برنامه های غیر اراده شده
- نمایش نرم افزار های محدود شدهStart Menu ایمن
- ساخت منوی آغازین ایمن
- مخفی کردن استارت منوی اصلی

 

تنظیمات اتوران
- افزودن بخش های جدید
- غیر فعال کردن قسمت های مورد نظر
- تنظیمات خودکار برای برنامه های مورد نظر شما

قفل کردن دسکتاپ
- فعال سازی حالت ایمن دسکتاپ تنها با یک کلیک
- قفل کردن اتوماتیک پس از مدت تعیین شده

- استفاده از پروفایل های گوناگون
- وارد کردن اطلاعات و یا استخراج آنها برای بک آپ
- حفاظت از سیستم با کلمه عبور
- و …

 

به ادامه ي مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 18 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

 Kaspersky Anti-Virus 2010 یک نرم افزار آنتی ویروس بسیار قدرتمند می باشد که با نصب بر روی ویندوز تمامی عملیات ها را تحت نظر خود گرفته و از فعالیت کردن برنامه های ناخواسته جلوگیری به عمل می آورد . این نرم افزار با استفاده از ابزار جادویی خود به کاربران این امکان را می دهد تا با استفاده مراحلی ساده به کامپیوتر خود امنیتی کامل اهدا کنند .

Kaspersky Antivirus 2010 9.0.0.735

برخی از قابلیت های جدید آنتی ویروس Kaspersky Anti-Virus 2010 :
- محافظت در مقابل ویروس ها ، تروجان ها و کرم ها
- بلوکه کردن ابزارهای جاسوسی و تبلیغاتی
- اسکن کردن ایمیل ها
- اسکن کردن ترافیک اینترنت صرف نظر از مرورگرها
- محافظت از مسنجر های ICQ و MSN
- اسکن کردن اسکریپت های ویژوال بیسیک
- فایروال شخصی ۲ طرفه
- امن کردن استفاده از Wi-Fi و VPN
- مراقبت کردن از برنامه های ناشناخته با رتبه بندی کردن آنها
- اسکن کردن سیستم عامل و برنامه های نصب شده بر روی آن
- غیر فعال کردن لینک های ورودی به سایت های خطرناک
- بازیابی کردن تظیمات صحیح ویندوز و بد افزارها
- کیبورد مجازی به منظور وارد کردن یوزرنیم و پسورد ها در محیطی امن
- پاک کردن فایلهای غیر ضرور موجود در Temporary و کوکی ها
- غیر فعال کردن بنر های تبلیغاتی صفحات وب
- به روزرسانی خودکار بانک اطلاعاتی
- قابل نصب بر روی ویندوز های اکس پی ، ویستا و سون ( نسخه های ۳۲ و ۶۴ بیتی )

 

به ادامه ي مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 18 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

 Hide Folders 2009

Hide Folders 2009 یک ابزار امنیتی است که توسط آن می توانید فولدرهای مورد نظرتان را از چشم افراد غیر پنهان نگاه دارید . تنها کافیست بر روی پوشه ای که می خواهید مخفی کنید کلیک کرده و بر روی دکمه Hide کلیک نمایید تا فولدر موردنظرتان به گونه ای پنهان شود که حتی از طریق قسمت Folder Option ویندوز نیز قابل نمایش نباشد .
برای بازنمایش پوشه ها می بایست به محبط نرم افزار رفته و فولدر مورد نظر را از لیست خارج کنید .

 

به ادامه ي مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 18 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

 Deskman Professional

Deskman به شما این امکان را می دهد که با امن نگاه داشتن دسکتاپ و قفل کردن کامپیوتر ، امکان دسترسی به اطلاعات را فقط برای خودتان قرار دهید . با استفاده از تنظیمات زیادی که این برنامه داراست می توانید امنیت را آنگونه که مورد پسندتان می باشد برای خود به ارمغان بیاورید .
 
به ادامه ي مطلب مراجعه كنيد...
A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 18 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

 Spyware Cease v4.7.1

Spyware Cease نرم افزاری قدرتمند است که می تواند کامپیوتر شما را از حملات ابزارهای جاسوسی مصون نگاه داشته و در مقابل پنجره های مزاحم pup-up و سرقت اطلاعات شخصی تان ایستادگی کند .
 Spyware Cease با استفاده از تکنولوژی خاص خود می تواند از شما در مقابل آخرین ابزارهای جاسوسی انتشار یافته مانند کی لاگر ها ، تروجان ها ، ابزارهای تبلیغاتی محافظت نماید .

 

به ادامه ي مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 18 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

 EverStrike Lock Folder XP v3.7.7

Lock Folder XP یک ابزار جدید امنیتی است که به شما کمک می کند تا فایلها ، فولدر ها و درایوهایتان را با استفاده از پسورد از دسترس افراد غیر دور نگاه دارید . برای محافظت کردن از یک فایل یا فولدر کافیست تا آن را به محیط برنامه Lock Folder XP بکشید تا به سادگی هرچه تمام تر تحت محافظت این نرم افزار قرار گیرد.
همچنین به وسیله این برنامه می توانید درایوهای مورد نظرتان را مخفی کرده تا از چشم همگان دور بماند .

 

به ادامه ي مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 18 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

 


WinMend Folder ابزاری رایگان است که کاربرد آن مخفی کردن فایل ها و فولدر های شماست . توسط این نرم افزار می توانید به سادگی فایلهای موجود بر روی هارددیسک و یا دستگاه های قابل حمل را مخفی کرده و از دید افراد غیر پنهان نگاه دارید .
همچنین توسط 
WinMend Folder می توانید با قرار دادن یک کلمه عبور اطلاعات مخفی شده را تا زمانی که کاربر رمز صحیح را وارد نکرده است دو از دسترس قرار دهید.

 

به ادامه ي مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 18 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

 همواره محافظت از تصاویر به خصوص آن هایی که مربروط به حریم شخصی افراد می باشد یکی از دغدقه های کاربران بوده است .

نرم افزار PicaSafe با تبدیل عکس ها به فایل های اجرایی EXE و محافظت از آنها به وسیله پسورد خیال شما را از بابت دستیابی افراد غیر به تصاویر شخصی تان راحت می نماید . بیش از صد راه مختلف برای مخفی کردن عکس ها در کامپیوتر وجود دارد اما فقط این راه امنیت واقعی را برای شما تضمین می کند .
هر کسی می تواند با اجرای برنامه از تصاویری که سطح دسترسی آنها را عمومی تعیین کرده اید استفاده نماید ؛ اما در صورتی که برای حتی یکی از عکس ها کلمه عبور قرار داده شود ، دسترسی به آن بدون داشتن پسورد غیر ممکن خواهد بود.

محافظت از تصاویر با PicaSafe 2.0 Build 213
قابلیت های کلیدی PicaSafe 2.0 Build 213 :
- قرار دادن تصاویر در فایلهای اجرایی EXE
- مخفی کردن عکس ها از آلبوم های دیجیتال
- نگهداری از تصاویر دیجیتال در سایز ، کیفیت و حجم اوریجینال
- نمایش آنچه فقط شما تصمیم به نمایش آن گرفته اید
- اجرای سریع و آسان
 
به ادامه ي مطلب مراجعه كنيد...
A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 18 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

 با استفاده از نرم افزار Lock My PC می توانید صفحه دسکتاپ و کیبرد سیستم خود را قفل کنید تا دیگران نتوانند به آن دسترسی غیر مجاز پیدا کنند. این برنامه قادر به قفل کردن درب درایورهای CD و DVD و رایتر و … نیز می باشد.

قفل کردن کامپیوتر با Lock My PC 4.7.1

از امکانات برنامه می توان به موارد زیر اشاره کرد :  با کمک یک کلید میانبر می توانید سیستم را قفل کنید. کلیدهای Ctrl+Alt+Del نیز عمل نمی کنند. اگر ویندزو شما چند کاربره است نیز می توانید از این برنامه برای تمامی
کاربران استفاده کنید.  می توانید کاری کنید که اگر سیستم برای زمانی بیکار بود به صورت خودکار قفل شود. می توانید تنظیمی انجام دهید تا اگر سیستم برای مدت زیادی قفل بود خاموش شود.  می توانید از صفحه قفل شفاف و متنوع
استفاده کنید. می توانید کاری کنید که برنامه در Task Manager مخفی شود. می توانید در Startup‌ سیستم آن را قفل کنید. می توانید بعد از خاموش شدن سیستم در اثر قطع برق و بالا آمدن ویندوز نیز دوباره آن را به صورت خودکار قفل کنید. می توانید برای قفل شدن سیستم زمان تعیین کنید و ….
این برنامه در ویندوزهای ۶۴ بیتی نیز کار می کند.

 

به ادامه ي مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 18 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

 برنامه های جاسوسی امروزه یکی از مخرب ترین برنامه های می تواند باشد که کاربران را دچار مشکلات و اختلالات سیستمی نماید. همچنین این بد افزار ها ممکن است تا خسارات مالی زیادی را نیز به اشخاص مختلف و یا شرکت های بزرگ تجاری وارد نماید. برنامه های جاسوسی علاوه بر آسیب رساندن به نرم افزارهای سیستمی و خود سیستم عامل با ارسال اطلاعات برای سازنده برنامه ممکن موجب ایجاد مشکلات فراوانی برای فرد و یا شرکتی خاص شود. به همین علت تاکنون نرم افزارهای مختلف زیادی توسط شرکت های نرم افزاری به منظور از بین بردن تروجان ها ساخته شده است .

Spyware Cease v3.7


Spyware Cease نام نرم افزاری می باشد که کاربران به کمک آن قادر خواهند بود تا از سیستم های خود در مقابل برنامه های جاسوسی محافظت نمایند. این نرم افزار با کمک ابزارهای مختلف حفاظتی و نظارتی قادر به کاربران این امکان را می دهند تا با قدرت کامل بر سیستم خود در زمینه های امنیتی و ضد جاسوسی کنترل و نظارت
داشته باشند. این نرم افزار با نظارت بر فایل های موجود در سیستم ، پروسه های موجود در حافظه اصلی ، ارتباطات اینترنتی و … امنیت رایانه شما را تضمین می نماید .

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:
- نابودی نرم افزارهای جاسوسی موجود بر روی سیستم
- حفاظت از سیستم در مقابل برنامه های جاسوسی مخرب
- کنترل و نظارت همیشگی بر فایل های سیستم
- کنترل ارتباطات اینترنتی و ایجاد موانع برای
و … .

 

به ادامه ي مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 18 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

 Kaspersky Anti-Virus نام یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای حال حاضر در زمینه نابودی ویروس ها می باشد. این نرم افزار با در اختیار قرار دادن امکانات و ویژگی های منحصر به فردی که دارای می باشد توانسته است در میان محبوترین نرم افزارهای ضد ویروس قرار بگیرد و کاربران زیادی را به سمت خود جذب کرده و آن ها را به عنوان طرفداران پر و پا قرص خود درآورد و به همین علت در رتبه بندی سایت Top Ten Reviews این نرم افزار در رتبه دوم بهترین نرم افزارهای ضد ویروس دنیا قرار گرفته است.

این نرم افزار با نظارت کامل بر روی هارد دیسک و قسمت های مختلف و همچنین کنترل کامل بر روی فایل های در حال اجرا مانع از ورود و اجرای فایل های آلوده در سیستم می شود.
Kaspersky Internet Security نرم افزار همه جانبه حفاظت کامپیوتر شما در برابر حملات اینترنتی، آلودگی به ویروس ها، حملات هکرها، جاسوس افزارها، اسپم ها و برنامه های تبلیغاتی میباشد. این نرم افزار با بهره گیری از آخرین تکنولوژی امنیتی، سیستم شما را در مقابل انواع ویروس ها، هکرها و برنامه های مخرب محافظت می کند.

Kaspersky Anti-Virus & Internet Security 2010 V9.0.0.313

قابلیت های کلیدی نرم افزار Kaspersky Anti-Virus 2010 V9.0.0.313:
- محافظت از نامه های الکترونیکی
- نظارت و کنترل کامل دقیق بر هارد دیسک
- کنترل فایل های در حال اجرا در حافظه سیستم
- کنترل بر تمامی فعالیت های اینترنتی و چک نمودن ورودی و خروجی های سیستم در اینترنت به صورت دقیق
- برقراری امنیت برای اطلاعات هارد دیسک

قابلیت های کلیدی نرم افزار Kaspersky Internet Security 2010 V9.0.0.313:
- محافظت در مقابل تمامی حملات اینترنتی
- دیواره آتش شخصی – Firewall بسیار قدرتمند
- کنترل تمامی اطلاعات، ایمیل ها، اطلاعات مبادله شده به صورت بلادرنگ
- محافظت در مقابل انواع ویروس ها، تروجان ها و کرم های اینترنتی
- محافظت در برابر انواع Spyware، Adware، Worms، Trojans، Virus و دیگر برنامه های مخرب
- محافظت در مقابل اسپم (نامه های ناخواسته)
- جلوگیری از ظاهر شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم (pop-up)
- برگرداندن تغییرات ایجاد شده توسط برنامه های مخرب
- قابلیت کنترل و عدم اجازه دسترسی دیگران کاربران به برخی از سایت های اینترنتی
- برگرداندن تغییرات ناحواسته به حالت قبلی
- دارا بودن ابزارهایی لازم برای نجات دادن هارد دیسک از بحران
- محافظت برنامه از خود در برابر متوقف یا از کار انداخته شدن!
- گرفتن جدیدترین اخبار از Kaspersky Lab به وسیله کامپوننت News Agent
- به روز رسانی اتوماتیک
- سازگار با ویندوز Vista

برخی ار قابلیت های سری جدید این نرم افزار ها:
- بهبود مقابله با حملات ناشناخته
- بهبود مقابله با حملات از طریق مسنجر هایی مانند یاهو و ام اس ان و ICQ
- بهبود فایروال شخصی سیستم
- برقراری امنیت کامل برای شبکه های VPN و بیسیم Wi-Fi
- اضافه شدن ابزار های کنترل هوشمند
- بهبود سیستم حفاظتی
- اسکن سیستم عامل به صورت اتوماتیک برای برنامه های نصب شده که به صورت مخفی خرابکاری می کنند
- اسکن اینترنت اکسپلورر و جلوگیری از حملات مخفی از طریق این مرورگر
- جلوگیری از ورود به سایت هایی که حاوی Maleware می باشند
- مانیتور کرد حملات دسته جمعی به سیستم
- برگشت تنظیمات صحیح سیستم بعد از پاک نمودن حملات خرابکارانه
- بهبود جلوگیری از حملات Phishing
- اضافه شدن یک کیبورد مجازی برای ورود رمز های عبور و جلوگیری از دزدیده شدن رمز های عبور توسط key logger ها
- و …

 

به ادامه ي مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 18 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

 



ZoneAlarm 

ForceField نام نرم افزاری است که به منظور محافظت از اطلاعات شما در هنگام استفاده از اینترنت و انجام برخی کارها مانند عملیات بانکی ، خریدهای اینترنتی ، ورود به وب سایت های مخرب و … طراحی شده است . این برنامه با ساخت یک حباب مجازی در اطراف عملیات انجام شده توسط شما به وسیله اینترنت ، کامپیوتر و اطلاعات شخصی شما را از آسیب دزد های اینترنتی ، نرم افزارهای جاسوسی و دانلود های خطرناک ، مصون می دارد .

 

به ادامه ي مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 18 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

 


AVG Internet Security 
محافظ اینترنتى قدرتمند و مطرح، محصول شرکت Grisof یکی از ضد ویروس های قدیمی و مطرح رایانه ایست که با ۱۲ سال سابقه فعالیت مثبت در سیستم عامل های مختلف همواره نامش در میان لیست برترین ضد ویروس های دنیا مطرح بوده است.
تروجان ها با سرعت زیادی در حال افزایش هستند و روز به روز عملکرد آنها پیچیده تر می شوند. این برنامه های مخرب را معمولاً با فایل های اجرایی مخلوط می کنند و برای قربانی ارسال می کنند . این گونه برنامه ها را که بیشتر با اهداف جاسوسی ساخته می شوند برای دزدیدن پسورد استفاده می کنند . با نصب یک آنتی تروجان در مقابل این دسته از فایل های مخرب ایمن شوید. این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزارها در شناسایی و حذف تروجان ها از روی سیستم شما می باشد .
محافظت به صورت بلادرنگ درمقابل عملکرد سیستم، شناسایی فایل های اجرایی آلوده به تروجان، پاک سازی فایل های آلوده، شناسایی برنامه های ضبط صفحه کلید، ایجاد نسخه پشتیبان از فایل های پاک سازی شده و … همه از ویژگی های این نرم افزار می باشد. کار برنامه های امنیتى، محافظت از سیستم شما و همچنین جلوگیری از ورود Spyware ها، Adware ها، Trojan ها، DDL هاى مخرب و Keylogger ها مى باشد، اما با نصب این برنامه می توانید سیستم خودتان را با قدرت بالای این نوع نرم افزارها از ورود هر گونه جاسوس بر روی سیستم خود مانع شوید.

قسمت های مختلف نرم افزار:
- Firewall: محافظت در برابر هکرها
- System Tools: برای مدیریت آسان سیستم
- Anti-Spam: محافظت در برابر حملات فیشینگ
- Anti-Rootkit: محافظت در برابر تهدیدات مخفی
- Anti-Virus: محافظت در برابر ویروس ها، کرم ها و تروجان ها
- Web Shield & LinkScanner: محافظت در برابر وب سایت های مخرب
- Anti-Spyware: محافظت در برابر جاسوس افزارها، صفحات خود بازشوی تبلیغاتی و سارقان هویت

قابلیت هاى کلیدى این نرم افزار AVG Internet Security SBS Edition 8.5.287:
- قدرت بالا در شناسایى انواع ویروس ها: این نرم افزار در طول سالیان اخیر جوایز مختلفى را از سوى منتقدان براى قدرت بالا خود در زمینه شناسایى و نابودى ویروس ها از آن خود کرده است
- قدرت بسیار بالا در شناسایى انواع جاسوس ها: این نرم افزار با بهره گیرى از آخرین فناورى روز و دارا بودن آخرین لیست جاسوس افزار ها و نرم افزارهاى مضر توانسته بانک اطلاعاتى قدرتمند علیه انواع Spyware ها، Adware ها، Trojan ها، DDL هاى مخرب و Keylogger ها تهیه کند
- محافظت در برابر تمامى فعالیت هاى اجرایى: نرم افزار تمامى فایل ها را زیر نظر مى گیرد تا از اجراى فایل با کوچکترین آلودگى جلوگیرى کرده و مانع انتشار آن شود
- دیوار آتش قدرتمند: علاوه بر ممانعت از حملات اینترنتى و تامین امنیت خارجى سیستم، مانع دسترسى هر نرم افزارى بدون اجازه شما به اینترنت مى شود
- مبارزه با Spam ها و کلاهبردارى هاى اینترنتى که از طریق ایمیل شایع شده
- تامین امنیت پیام رسان هاى اینترنتى مانند ICQ, MSN, Yahoo و …
- حذف جاسوس هاى اینترنتى و جلوگیرى از اجراى فایل های مخرب اینترنتى
- اسکن حافظه هاى در حال اجرا، و جلوگیرى از اجراى فایل هاى مشکوک
- اسکن کامل کلید هاى رجیسترى ویندوز جهت کشف و حذف جاسوس ها
- اسکن پوشه هاى اصلى سیستم و مراقبت زنده و Real-Time از سیستم کاربر
- قابلیت تنظیم و زمان بندى برنامه جهت اجراى اسکنر برنامه در ساعات معینی از روز
- قابلیت آپدیت و به روز رسانى خودکار بسیار سریع
- پشتیبانی کامل از کلیه مرورگر های پرطرفدار وب مانند Internet Explorer, Mozilla Firefox , Opera و …
- پشتیبانى از تمامى نسخه هاى ویندوز NT 5.1 به بالا و ویندوز ویستا

 

به ادامه ي مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 18 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

 آیا تا به حال برایتان پیش آمده است زمانی را که در اینترنت مشغول Chat هستید و یا در حال وب گردی می باشید ناگهان Cd-rom شما خود به خود باز شده است!

صفحه نمایش شما تصاویر را وارونه نمایش دهد و ناگهان متوجه این موضوع هم شوید که رمز عبور ID شما تغییر یافته و دیگر نمی توانید وارد اتاق های گفتگو شوید؟

در صورت بروز چنین حالت هایی مطمئن باشید که سیستم شما آلوده به تروجان می باشد. تروجان ها ابزار هایی هستند که با نصب بر روی سیستم قربانی توسط افراد مختلف از راههای متفاوت کنترل سیستم قربانی را از راه دور به دست می گیرند و از اطلاعات بدست آمده از سیستم قربانی همانند رمزهای عبور سوءاستفاده می کنند.

Anti-Trojan Elite نام نرم افزاری می باشد که به منظور نابودی و پاکسازی سیستم از تروجان ها طراحی شده است. این نرم افزار با جستجو و Scan فایل ها در صورت شناسایی فایل های مربوط به تروجان که نوعی ویروس تلقی می شود و مطابقت آن به پایگاه داده های خود که در آن لیست هزاران تروجان موجود می باشد اقدام به شناسایی و نابودی آن ها می کند.

 

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- پشتیبانی از جست و جو در میان دیسک ها و حافظه های قابل حمل

- پشتیبانی از آرشیو های ZIP و RAR

- قابلیت تهیه فایل پشتیبان از تروجان ها قبل از نابودی آنها

- تعمیر و تنظیم مرورگر Internet Explorer و Registry

- مونیتور کردن کامل رجیستری

- چک کردن خودکار به منظور به روز رسانی نرم افزار

- توانایی یافتن و حذف بیش از ۳۵۰۰۰ نوع از تروجان ها و کرم های موجود

 

 

به ادامه ي مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 18 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

 


Shadow Defender بهترین ابزار ساخته شده برای تضمین امنیت و محافظت از کامپیوتر های دارای سیستم عامل ویندوز است . با استفاده از این نرم افزار شما از تغییرات ناخواسته و حملات مصون خواهید ماند . Shadow Defender با استفاده از تکنولوژی خاص خود این امکان را برای شما فراهم می سازد تا در یک محیط مجازی که Shadow Mode نام دارد از سیستم خود استفاده کنید .  در این صورت هرگونه حمله و خرابکاری که بر روی سیستم شما انجام بگیرد در حقیقت سیستم مجازی شما آسیب می بیند و شما می توانید تنها با یک بار راه اندازی مجدد رایانه شخی تان، تمام اطلاعات را به گونه ای که گویی هیچ اتفاقاتی برای آنها رخ نداده است بازگردانی کنید .

 

به ادامه ي مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 18 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

 



Eset NOD32 AntiVirus
 جزء یکی از پرطرفدارترین نرم افزارهای آنتی ویروس به محسوب می شود . با استفاده از Eset NOD32 می توانید تمام کامپیوتر و یا بخشی از آن را برای جست و جو انتخاب کرده تا این نرم افزار شروع به پاکسازی قسمت های تعیین شده بپردازد .
یکی از قابلیت های این آنتی ویروس امکان استفاده در زمینه (Background) می باشد و این بدین معنی است که اسکن کردن توسط این نرم افزار تاثیری بر سیستم نگذاشته و شما امکان انجام سایر فعالیت های خود را دارید .
از دیگر قابلیت های Eset NOD32 می توان به جست و جو در میان آرشیو ها و همچنین محافظت از ایمیل ها برای کاربران Outlook Express اشاره نمود .

نکات نصب :
قبل از به روزرسانی نرم افزار یک بار به طور دستی کامپیوتر خود را Restart کنید .
در ویندوز ویستا برای نصب روی فایل اجرایی راست کلیک کرده و بر روی گزینه Run as Administrator
کلیک کنید.

 

به ادامه ي مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 18 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

 


همانطور که مستحضر هستید برای امنیت بیشتر در استفاده از نام های کاربری مختلف می بایست از انواع کاراکتر های موجود ( به طور مثال: G3 #d@.W ) استفاده کرد تا احتمال هک شدن شما کاهش پیدا کند اما به خاطر سپردن این حروف بسیار سخت می باشد و ذخیره آنها در فایلهای text نیز بسیار نا امن است .
شما با استفاده از نرم افزار Software Password Manager Deluxe می توانید تمام پسورد هایتان را در یک جا ذخیره کنید و دیگر نیازی به حفظ کردن آنها نخواهید داشت و از همه مهم تر با انتخاب کلمات عبور طولانی و حرفه ای خود را از تهدید هکرها در امان نگه دارید .

 

به ادامه ي مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 18 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

 


همیشه یکی از دغدغه های کاربران اینترنت به جای ماندن رد پاهایی از آنها  مانند تاریخچه ی سایت های ویزیت شده و یا کلمات جست و جو شده در سایت های اینترنتی بوده است .
Privacy Eraser Pro نرم افزاری مفید برای حذف تمامی اطلاعاتی است که در هنگام استفاده از اینترنت خواسته و یا ناخواسته توسط شما ثبت شده اند .

 

برخی از ویژگی های این نرم افزار عبارتند از :
حذف کامل فایلهای ذخیره شده (Cache File)
پاک کردن تارخچه مشاهده سایت ها (Browser History)
پاک کردن آدرس های موجود در آدرس بار
حذف کردن دستورات استفاده شده در RUN
پاک کردن کلمات جست و جو شده در سایت ها یاهو و گوگل
پاک کردن فایلهای موجود در پوشه Temporary
افزایش سرعت کامپیوتر
پشتیبانی کامل از مرورگر های Mozilla Firefox ، AOL ، Netscape ، Opera و Internet Explorer
 
به ادامه ي مطلب مراجعه كنيد...
A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 18 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

 
آیا سرعت کامپیوتر شما کم شده است ؟ آیا برنامه ها به سختی اجرا می شوند ؟ آیا … ؟
راه حل تمام این قبیل مشکلات در دستان Advanced System Care Professional است .
Advanced System Care Professional ابزاری بسیار کاربردی و جامع برای کمک به امنیت کامپیوتر شما ، تعمیر و بهینه سازی آن، تنها با یک کلیک است . پیدا کردن و برطرف کردن خطاهای موجود که سایر برنامه های مشابه قادر به یافتن آنها نیستند از ویژگی های بارز این نرم افزار به شمار می آید .

 

ویژگی های اساسی این نرم افزار عبارتند از :
حذف ابزارهای جاسوسی و تبلیغاتی
مقابله در برابر تهدید های امنیتی
برطرف کردن خطاهای رجیستری
مدیریت برنامه های آغازین (Start Up)
افزایش سرعت ویندوز
استفاده کاربری آْسان (هر روز تنها ۱ کلیک )

 

به ادامه ي مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 18 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 692
بازدید کل : 17050
تعداد مطالب : 305
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1